HARMONOGRAM ZAJĘĆ PROGRAMU
„Dążymy ku rozwojowi”
lp.
|
NAZWA ZAJĘĆ |
PROWADZĄCA |
TERMIN, MIEJSCE |
1. |
Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji |
p. Beata Janiszek |
Wtorek, g. 1245-1330 s. 26 |
Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych |
Środa, g. 1245-1330 s. 22 |
||
2. |
Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji |
p. Alicja Bogusławska |
Piątek, g. 950-1035 s. R |
Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych |
Środa, g. 950-1035 s. R |
||
3. |
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie |
p. Sylwia Wolnicka-Majewska |
Poniedziałek, g. 850-935 sala zabaw |
Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych |
Poniedziałek, g. 1440-1525 s. 23 |
||
4. |
Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji |
p. Anna Stefaniuk |
Poniedziałek, g. 845-930 s. R Piątek, g. 1045-1130 s. R |
5. |
Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych |
p. Lidia Bauer-Ruszczyk |
Wtorek, g. 1245-1330 s. R |
Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji |
Piątek, g. 1140-1225 s. cichej nauki |
||
6. |
Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych |
p. Iwona Szyszka |
Wtorek, g. 1140-1225 s. cichej nauki |
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie |
Wtorek, g. 1535-1620 s. 18 |
||
7. |
Zajęcia korekcyjne dla dzieci z wadami postawy |
p. Marzena Mazurek |
Poniedziałek, g. 1535-1620 Czwartek, g. 1535-1620 Piątek, g. 1535-1620 sala korekcyjna |
8. |
Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji |
p. Iwona Kałęcka |
Czwartek, 1245-1330 s. R |
Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych |
Środa, g. 1245-1330 s. R |
||
9. |
Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji |
p. Beata Ciurkowska |
Środa, 1140-1225 s. cichej nauki |
Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych |
Poniedziałek, g. 1140-1225 s. R |
||
10. |
Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji |
p. Iwona Łukasiewicz |
Poniedziałek, g. 950-1035 s. R |
Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych |
Wtorek, g. 1045-1130 s. R |
||
11. |
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie |
p. Katarzyna Bylina |
Wtorek, g. 1630-1715 hala sportowa |
12. |
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie |
p. Danuta Fyda-Zięba |
Środa, g. 900-945 sala gimnastyczna |
13. |
Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji |
p. Katarzyna Majewska |
Wtorek, g. 1140-1225 s. R |
Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych |
Środa, g. 1140-1225 s. R |
||
14. |
Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji |
p. Adrianna Szymczak |
Czwartek, g. 1140-1225 s. cichej nauki |
Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych |
Poniedziałek, g. 1245-1330 s. R |
||
15. |
Zajęcia korekcyjne dla dzieci z wadami postawy |
p. Zuzanna Stefańska |
Środa, g.1245-1330 Środa, g. 1345-1430 Piątek, g. 1245-1330 sala korekcyjna |